onsdag den 4. april 2012

Op med hovedet og GOD PÅSKE

I morges skulle Black kløes på maven. Han lå på siden med løftede poter, så selvfølgelig bliver han da kløet godt og grundtigt, og jeg sætter mig på hug. Man skal jo passe på ryggen, ikke?
Da jeg skulle rejse mig, brager jeg hovedet lige op i trappegelænderet.
AV AV AV
Det var nu hurtigt overstået - den pludselige "smerte", og så var det afsted til stranden.
Fantastisk flotte bølger ude i Køge Bugt, og hvinende koldt.
Jeg vil ønske alle i blogland en helt vidunderlig
GOD PÅSKE.

3 kommentarer:

  1. Av for søren da! Godt det ikke var så slemt. Jeg bragede hovedet op i en glaslåge i køkkenet for nogle år siden. Jeg skulle tømme opvaskemaskinener. Det var simpelthen lige så det rungede i hele hovedet. Det gjorde ondt i flere dage. God påske til jer :) Håber vejret bliver godt :)

    SvarSlet
  2. Anette. Ja, man skal se sig for. God påske.

    SvarSlet
  3. Og en rigtig god påske også til dig, Kisser! Uha, jeg kender også det med at at rejse sig og at have glemt, at man kan støde ind i noget. Klem

    SvarSlet