søndag den 25. marts 2012

I dag har jeg fejret fødselsdag - en dag før tiden. En mandag er en ikke-egnet dag til at fejre fødselsdag, når gæsterne skal passe deres arbejde og studier og andre ting.
Så jeg havde inviteret til fødslsdag i dag. I morgen kan jeg blive folkepensionist, og det skal FEJRES.
Vi var 42, der satte hinanden stævne på restaurant Sct. Gertrud i Køge til brunch.
Som det var forrygende alt sammen, fantastisk mad, glade mennesker og FANTASTISK vejr udenfor.
Da vi havde spist os mætte, kørte mange af mine gæster med mig hjem, og vi "slæbte" stole ud i haven, for det er da helt unikt, at vi kunne sidde udenfor og nyde vorherres gode vejr den 25. marts.
Jeg havde forberedt lidt guf i forvejen, og det blev fortæret med stor apprtit - selvom vi alle var mætte ovenpå en god brunch.
Selvfølgelig skulle det være brunch, fordi morgenmåltidet er mit det bedste måltid.
Og som jeg er blevet begavet.
Der kommer mange fotos senere hen.
Jeg sender tak i alle retninger for en flot dag.
I morgen, når det er min rigtige fødselsdag, vil jeg køre på besøg hos mit barn, så vi kan fejre den og LIVET sammen. For jeg har også en fri-ferie-dag igen i morgen.

1 kommentar:

  1. Det lyder superhyggeligt. Og fantastisk med det gode vejr. Tillykke med dagen i morgen :)

    SvarSlet