fredag den 16. marts 2012

Her roder

Her roder ganske forskrækkeligt.
I går kom mit barn og svigerbarn forbi.
De havde mange fødselsdagsgaver med til mig (indlæg herom senere).
Lamper fra deres gemmerum'
Billeder sammesteds fra
De havde også købt lidt forskelligt guf ind for mig.
I dag har jeg selv været på indkøb.
Oksehudsben til Black.
Kalkben til Black
Sæbe fra Sæbeværkstedet.
Sko - sigh, jeg er skofreak, og kom lige forbi skobutikken.
3 par nye sko.
Røde kavasaki.
Sorte laksko med slingback.
Beige Ecco sko - til min parisertur til det rigtige forår.
De er mindre kønne.
Fødderne elsker dem.
Jeg kan gå mange kilometer i dem.
Fødselsdagsgaverne var pakket ind i en lækker æske.
Den skal være min skatkiste.
Skatkisten skal indeholde alt det jeg glæder mig til at lave.
Patchwork
Garn
Dagbogen
Smukke kort
Skønt brevpapir
Det roder i min have
Pampassen er helt beskåret
Alt det visne ligger og venter på en skraldessæk
En nys indkøb rhododendrum skal plantes
Aftensmaden står i køleskabet og venter på at blive spist
Det bliver den lige om 3 minutter
God fredag aften

2 kommentarer:

  1. Er det ikke først på næste søndag du har fødselsdag, Kisser? Sikke du bliver forkælet af din søde datter - tillykke med alle de dejlige ting.
    Ha' en dejlig aften, klem :)

    SvarSlet
  2. Madame: næ næ, det er først mandag i næste uge (den 26.).
    Zette synes lige jeg skulle ha gaver i går, for hun har flere på beddig.
    I går var temaet: den røde tråd, og hun havde hæklet en rør tråd.
    Hun er et unikum, det kære barn
    Skøn fredag aften til dig nordpå, og varme klem

    SvarSlet