mandag den 27. september 2010

Drillerier

Første gang på sykursus i ny sæson - ALT drillede. Bare fordi jeg var en smule træt efter lørdagens work-shop.
Jeg skulle færdiggøre 2 net for en veninde. De er blevet færdig her til aften, og de er så fine - mørkegrå med blomstret foer og dobbelthanke. Billeder kommer senere. De skal lige fotograferes og billederne "fremkaldes".
Et par røde bukser til mig selv, som jeg begyndte på i foråret... de skal bare være færdige NU, for jeg skal have dem med til Lissabon lige om lidt. Arbejdet skrider frem og der skal kun et knaphul og en knap i!!
En god nats søvn gør underværker. Jeg er heldigvis udstyret med et fantastisk godt sovehjerte.
Hav en fantastisk mandag aften.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det flot, at du kan sy bukser - det har jeg aldrig turdet give mig i kast med. Glæder mig til billeder, Kisser!

    Ha' en dejlig tirsdag, klem :-)

    SvarSlet
  2. Madame: det er ganske nemt at sy bukser - jeg er fristet til at sige, at det er der ingen ben i, men der kommer jo et par...
    Herlig tirsdag til dig.
    Klem

    SvarSlet
  3. Høhø - ingen ben i et par bukser :-D Den var nu sød...
    Kan jeg ikke lige låne dit sovehjerte et par dage? Du skal nok få det tilbage, inden du tager til Lissabon.

    Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  4. Ellen: du må meget gerne låne mit sovehjerte. Jeg har så rigeligt, at jeg gerne giver væk.
    Glæder mig...

    SvarSlet
  5. Det skal blive spændende at se kreationerne :-)
    Lissabon, åh det er en dejlig by, jeg bliver godt nok en smule misundelig - men rigtig god tur :-)

    PS: Tak for din søde kommentar :-)

    SvarSlet
  6. Strikkeheksen: åh ja, som jeg glæder mig.

    SvarSlet